Forum forum spawalnicze Strona Główna forum spawalnicze
nieoficjalne forum spawalnicze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

prąd spawania drutem proszkowym

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum spawalnicze Strona Główna -> spawacze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIWY




Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sosnowiec

PostWysłany: Sob 18:52, 29 Paź 2011    Temat postu: prąd spawania drutem proszkowym

wtam Smile do zrobienia przetopu na złączu doczołowym pionowym matodą MAG stosuję prąd o natęzeniu około 210 A plus minus.... jestem ciekaw jaki prąd zastosujecie do tej samej pozycji ale drutem proszkowym o ile zwiększacie natęzenie prądu dodam ze przetop moze być z uzyciem podkładki porcelanowej Smile proszę o podzielenie sie Waszymi doświadczeniami .... chodzi mi głownie o roznice natezeniowe miedzy proszkiem a zwykłym drutem ....pozdrawiam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pirlo6




Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 19:37, 01 Lis 2011    Temat postu:

ja stosuje prad O NATEZENIU 90 - 120A przy spawaniu drutem proszkowym w celu uzyskania przetopu na próbce egzaminacyjnej (ponadpodstawow MAG 136} bo takie mam podane na WPSie i musze sie ich trzymac:) a w pracy to róznie bywa czy to rura czy spawanie w pionie drutem proszkowym do pionu typowo i tu na tezenie bedzie wiksze a na 2 raz podaj choc grubosc blach a super bedzie jak podasz grubosc progów do stopienienia ja na próbce mam około 1 do 2 mm i spawam drutem proszkowym zwykłym taki ot wymóg pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pirlo6




Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 19:41, 01 Lis 2011    Temat postu:

a tak do pytania to natezenie bedzie rózne zalezy od umiejetnosci bo o to sie jedynie rozchodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
weld
moderator



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 502
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Wto 21:56, 01 Lis 2011    Temat postu: Re: prąd spawania drutem proszkowym

SIWY napisał:
wtam Smile do zrobienia przetopu na złączu doczołowym pionowym matodą MAG stosuję prąd o natęzeniu około 210 A plus minus....

cos ci sie bardzo, ale to bardzo pomylilo,metalicznym robisz przetop takim amperazem w pionie Shocked Taki prad pasuje w tej pozycji do prochu na podkladke


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sethmen




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 89
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Glogow

PostWysłany: Pon 21:26, 26 Gru 2011    Temat postu:

210A na przetop w pionie? uzywam proszku na codzien i do zwyklej podolnej nastawiam jakies 280A a Ty troche mniej do pionu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sethmen




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 89
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Glogow

PostWysłany: Wto 1:19, 27 Gru 2011    Temat postu:

chwila Weld jesli mozesz to rozwin temat dlaczego nie mozna robic przetopu proszkiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
weld
moderator



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 502
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Wto 10:22, 27 Gru 2011    Temat postu:

sethmen napisał:
chwila Weld jesli mozesz to rozwin temat dlaczego nie mozna robic przetopu proszkiem?

chwila...gdzie napisalem ze nie mozna Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sethmen




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 89
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Glogow

PostWysłany: Wto 10:32, 27 Gru 2011    Temat postu:

juz chyba drugi raz ktos pisze ze przetop proszkiem mozna robic na porcelance wiec raczej nie mozna bez porcelanki? wychodzi lepiej niz twardym a tu koles o polowe musi zjechac z parametrami bo tymi raczej nie pospawa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum spawalnicze Strona Główna -> spawacze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin